Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Μέι άι χαβ γιόρ ατένσιον πλιζ..!!


Καλησπέρα καλησπέρα...Καταρχήν να εξηγηθώ για να μην παρεξηγηθώ. Δεν θεωρώ τον εαυτό μου blogger, όπως ξαφνικά αυτοαποκαλούνται χιλιάδες (νεο)έλληνες μόνο και μόνο επειδή άκουσαν ότι είναι πολύ "in" τον τελευταίο καιρό να δεσμεύεις μια διεύθυνση στο blogspot και να γράφεις ότι σου κατέβει, τις περισσότερες φορές copy-paste από κάποιο κείμενο στο internet. Δεν έχω καμά φιλοδοξία ούτε αυτοσκοπό για μεγάλη επισκεψιμότητα στη σελίδα αυτή, ούτε έχω την ψευδαίσθηση ότι γράφοντας εδώ "αντιδρώ" στο κατεστημένο των ΜΜΕ ή οποιουδήποτε άλλου "συστήματος". Ο μόνος λόγος που αποφάσισα να δημιουργήσω τον προσωπικό μου ιστότοπο δεν είναι κανένας άλλος από την ικανοποίηση της ανάγκης να εκφράσω τις σκέψεις, τις ιδέες, τις απόψεις και τα συναισθήματα μου για διάφορα θέματα επικαιρότητας ή μη, καθώς και της βασικής ανάγκης του κάθε ανθρώπου για επικοινωνία (Ναι, έχω κι εγώ fatsabook, όπως οι περισσότεροι, αλλά δεν το θεωρώ μέσο επικοινωνίας ούτε μέσο έκφρασης απόψεων ή σκέψεων.Το τι το θεωρώ ακριβώς ίσως το αναλύσω σε κάποια μελλοντική δημοσίευση).
Τέρμα όμως οι "σοβαρες" ανακοινώσεις και οι χαιρετούρες και ας μπούμε σιγά σιγά στο ψητό. Θα χαρώ πολύ όσοι επισκευτούν τον ιστότοπο αυτό να σχολιάζουν ελεύθερα ότι θέλουν ώστε η επικοινωνία που ανέφερα προηγουμένως να είναι αμφίδρομη. Σόρρυ για το σοβαρό ύφος, δεν ξέρω πως μου βγήκε έτσι, δεν το συνηθίζω και λογικά θα το διορθώσω με τον καιρό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου